Najpopularniejsze posty

czwartek

Wybieramy jubilera...

Specjalne okazje wymagają specjalnej oprawy czyli...

Wybieramy jubilera…


Diamenty,złoto,kamienie szlachetne…
Wszystkie te słowa kojarzą się z pięknem.

Nawet jeśli biżuteria jest dla Ciebie równie ważna jak zeszłoroczny śnieg, (mówię teraz o panach), to w pewnym momencie życia czy chcesz czy nie będziesz musiał się choć trochę z nią zaznajomić.
O czym mówię?
O tym,że gdy w życiu pojawia się kobieta, to prędzej czy później pojawi się też i biżuteria.



Jeśli miałeś wcześniej z nią jakiś kontakt to pół biedy, ale co zrobić gdy nie masz o niej najmniejszego pojęcia?

Weźmy na przykład okoliczność zwaną zaręczynami.

Chcesz,żeby to była niespodzianka a to znaczy, że sam powinieneś kupić pierścionek.
Możesz ryzykować kupując “na oko”i “na intuicję” albo możesz posłużyć się konsultacją u profesjonalisty czyli jubilera.



Nawet w tym drugim przypadku warto wcześniej poznać pewne podstawy takie jak ceny, rodzaje biżuterii, kamienie szlachetne i ich cechy,rozmiary itp.

Kolejna okazja to ślub czyli zakup obrączek.

I w tym przypadku trzeba się do tego troszkę przygotować, wybrać wzór, określić materiał z jakiego mają być wykonane (wcale nie musi to być złoto), wybrać przedział cenowy, dowiedzieć się ile czasu jubiler potrzebuje na wykonanie zamówionych obrączek i tym podobne szczegóły.

Idealny do tego jest internet.

Wzorów ile dusza zapragnie, ceny konkurencyjne w stosunku do lokalnego jubilera.Jedyne co budzi pewne obawy to kwestie bezpieczeństwa transakcji i zaufania do sklepu w sieci. Istnieje przecież wiele sklepów tylko “wirtualnych”, które mają słabo zorganizowaną logistykę, opiekę nad klientem. Powierzenie im tak istotnej sprawy jak dostawa biżuterii, która często kosztuje kilkaset czy nawet kilka tysięcy, może budzić pewne wątpliwości.
Najlepiej (najwygodniej i najbezpieczniej) kupować w sprawdzonych, istniejących fizycznie (poza siecią internet) firmach jubilerskich.
Chyba, że lubisz pewien dreszczyk emocji oczekując na produkt zamówiony w firmie “krzak”.

Szukałem takiego pewnego i fizycznie istniejącego sklepu dla siebie i znalazłem. Mówię o firmie jubilerskiej WĘC.
Ich sklep internetowy jest częścią ich działalności co gwarantuje, że nie znikną z sieci z dnia na dzień, tym bardziej, że istnieją na rynku już od wielu lat.
Na uwagę zasługuje ich obsługa klienta, dbałość o to, żeby zawsze spełnić Twoje oczekiwania; od chwili złożenia zamówienia do chwili otrzymania przesyłki jesteś w stałym kontakcie z nimi.

Często wymieniają z klientem nawet kilka maili dotyczących szczegółów zanim dojdzie do finalizacji transakcji. Takiej wygody nie masz w tradycyjnym układzie Ty-jubiler, bo w nim to Ty
musisz fatygować się do niego. Tu załatwisz wszystko nie wychodząc z domu z dostawą do domu.
Takie rozwiązanie szczególnie istotne jest w przypadku ludzi, którzy nie mają czasu na zbędne formalności.

Poznaj kilka opinii klientów, którzy już dokonali zakupów w serwisie wec.com.pl :

No :) Pierścionek dotarł do mnie w ekspresowym czasie. Faktycznie jest śliczny i jeszcze ładniejszy niż na zdjęciu. Wybrałem model bez matowienia boków i tak jak Pan Artur mówił kolory złota nie odcinają się wyraźnie ze sobą, bardziej się zlewają, więc z daleka nie widać czy to białe czy żółte złoto. Jak dla mnie rewelacja - dla osób, które nie przepadają za żółtym złotem to doskonała alternatywa. POLECAM! Kontakt z firmą wyśmienity, obsługa przemiła. Tylko kupować!
Ja teraz czekam z niecierpliwością na “TAK” i jeśli je usłyszę ;) a usłyszę :)) To na pewno obrączki też kupimy u Pana Artura. Zresztą do tego czasu pewnie coś jeszcze zdążę zamówić.
Podsumowując. Pierścionek rewelacja! Mnogość wzorów! Wybór w domku :)) Kontakt doskonały, obsługa przesympatyczna. Chyba już lepiej być nie może :)) Aaa no i cena jak za taki pierścionek to wg mnie na prawdę przystępna. Za tą cenę widywałem zdecydowanie mniej widoczne (mniejsze, delikatniejsze) i nie prezentujące się tak doskonale jak ten.
Michał Sieradzki, msieradzki@o2.pl

Firma “WĘC - Twój Jubiler” to szablonowy przykład profesjonalnego handlu i świadczenia usług.
Miałem dużo pytań (zarówno do Pana Artura, jak i Pana Grzegorza), długo wybierałem,
marudziłem - z cierpliwością udzielano mi odpowiedzi, każdy mail nie pozostał bez echa.
Produkty: bardzo ładnie udokumentowane w sklepie internetowym, jednak jest
pewien problem - zdjęcie nie oddało dokładnej ‘urody’ zamówionego pierścionka, w rzeczywistości
okazał się dużo ładniejszy.
Sklep internetowy: bardzo dobrze napisany, dobry interfejs, bardzo dobrze wykonana obsługa płatności dla różnych banków.
Po zarejestrowaniu się można dokonać zakupu dosłownie w 2 minuty.
Szczerze polecam, znając życie - skorzystam jeszcze z usług “WĘC - Twój Jubiler”.
Dominik Siedlak, siedlak@post.pl

Rewelacja! Moje zamówienie było niestandardowe, bo prosiłem o żółte złoto i mniejszy, 0,03ct brylancik, przez co pierścionek miał być nieco tańszy. Wykonanie trwało niecałe 2 tyg., a do tego Pan Węc oprawił mi 0,04ct kamyczek, bo nie dowieźli mu na czas właściwego. I to za mniejszą, umówioną wcześniej cenę!!! Przesyłka nadana o 19.00 z Krakowa była u mnie w Zamościu w samo południe następnego dnia. Czego chcieć więcej? Do tego wszystkiego świetny kontakt, wszelkie kwestie były rozwiązywane na bieżąco, jeśli nie mailowo, to gg lub telefonicznie. Zanim dokonałem zamówienia, czytałem wcześniej opinie innych klientów, przytłaczająca większość z nich była entuzjastyczna. Moja też taka jest, gdyż to wszystko jest prawdą. Szczerze polecam sklep Pana Węca.

Jeśli ktoś chce mnie o coś zapytać, to mój nr gg: 5706117.

Pozdrawiam

Andrzej Kwieciński

Te 21 dni na dostarczenie… To żart!
Panu ARTUROWI wystarcza tylko 10, wielkie ukłony w stronę PANA bo to co Pan zrobił przerosło moje wyobrażenie, zdjęcie to tylko 1/100 tego co otrzymałem w rzeczywistości Brawo PANIE ARTURZE oby tak dalej a zakupy u PANA to przyjemność

pozdrawiam serdecznie

MICHAŁ

Obrączki otrzymałem już w piątek więc szły tylko jeden dzień pocztą.
Pasują rozmiarem idealnie, tak i na mój palec jak i narzeczonej.
W rzeczywistości wyglądają równie pięknie jak nie lepiej niż na zdjęciu.

Z całą pewnością nie będzie to mój ostatni zakup w waszym sklepie.
Profesjonalna obsługa od samego początku aż po sam koniec.
Żadne z moich pytań nie pozostało bez odpowiedzi. Pan Artur okazał się bardzo pomocny gdy napotkałem na małe trudności techniczne ;-D

Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów

Tomasz Skałkowski

Kiedy zdecydowałem się na kupno biżuterii przez internet było we mnie wiele wątpliwości, a nawet miałem na uwadze to, że mogę stracić przynajmniej część pieniędzy (a jednak podjąłem to ryzykoJ), choć wcześniej starałem się upewnić co do wiarygodności firmy, jednak w dzisiejszych czasach… Ale po tym w jaki sposób przebiegała transakcja, nie pogłębiały się we mnie te obawy, a nawet pojawił się pewien optymizm. A wszystko to za sprawą bardzo dobrego kontaktu i pełnej informacji na jakim etapie znajduje się realizacja mojego zamówienia. Człowiek nie czuje się pozostawiony sam sobie ze swoim zamówieniem i nadzieją że w końcu listonosz zapuka do drzwi. Przesyłka dotarła bardzo szybko, była b. dobrze zabezpieczona i osobiście z towaru jestem zadowolony, na moje amatorskie oko pierścionek jest wykonany z dużą precyzją i dokładnością. Przy ewentualnych kolejnych zakupach nie zawaham się skorzystać z usług tej firmy i będę spokojny o realizację mojego zamówienia.

Marcin

Profesjonalna i szybka obsługa klienta,towar dostarczony przed uzgodnionym terminem w ładnym opakowaniu. Produkt ładniejszy niż na zdjęciu. Gorąco polecam p. A.Węca za solidność i uczciwość obsługi klienta. Super Sprzedawca. Zakupy u tego Pana to czysta przyjemność.

Artur Sadlowski


Więcej opini klientów
Informacje o sklepie
Oferta sklepu

Brak komentarzy: